vineri, 20 februarie 2009

Pastel

8 comentarii:

  1. Bine te-am gasit! Pastelul tau e foarte reusit. Voi mai trece sa-ti privesc "luminumbrele".

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. bine te-am gasit :)

    poza-i frumusica si linistita. dimineata sau la apus o bate soarele peste acoperisurile astea ?! - ar contura frumos fumul de pe hornuri ;)

    si o rugaminte - daca mai trimiti linkuri via yahhoo, foloseste butonul de link din editor ca sa nu mai apara spatii aiurea in legatura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e lumina unei după-amiezi liniștite.
    Tocmai îți descopăr Zilele de călător prin țară... frumos!

    Lumină bună,
    C.

    RăspundețiȘtergere
  4. eh , al meu e un blog cu niste secvente asa .. departe de a fi un jurnal al intamplarilor mele pozaristice ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări pentru acest Pastel, reușit. În curând voi uploada site-ul la care lucrez (o galerie foto cu momente surprinse de mine în călătoriile pe care le-am făcut)
    ;) ține-o tot așa
    Mult succes în continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. Emilian, îți mulțumesc pentru încurajări. Așteptăm site-ul!

    Cu bine,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca asta e cadrul despre care ziceai ca seamana si nu cred deloc ca al meu e mai reusit. Imi place foarte mult cum ai prins lumina dupa-amiezii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, ăsta e într-adevăr cadrul. Mie îmi place mult al tău dpdv al cromaticii și al...atitudinii pe care o emană, dacă pot spune astfel.
    Cu bine,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere

: